"חורף חם" • רקטה נורתה לעוטף עזה, צה"ל תוקף ברצועה

    קובי פינקלר ושלמה ריזל 2 Comment on "חורף חם" • רקטה נורתה לעוטף עזה, צה"ל תוקף ברצועה
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אזעקת צבע אדום נשמעה הערב בעוטף עזה, זמן קצר לאחר מכן התפוצצה רקטה סמוך לקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. אין נפגעים ואין נזק. בתגובה לירי, צה"ל תוקף בשעה זו ברצועת עזה. מדובר בירי השני בתוך חמשה ימים, לאחר שברביעי האחרון נורתה רקטה לאזור סמוך בשטחי המועצה.

    ארגון הגיהאד, גדודי עומר חדיד שנשבע אמונים לדאע"ש לקח אחריות על ירי 2 רקטות 107 מ"מ הערב לעבר ישראל. לדבריהם, כנקמה על חיסול המחבלת דאניה ארשיד בת ה-17 אתמול בחברון בעת שניסתה לדקור חיילים. הם מבטיחים את הגברת התגובה ומעבר לשימוש בחרבות ומטענים.

    ח"כ חיים ילין (יש עתיד), לשעבר ראש המועצה האזורית אשכול, אמר בתגובה כי "הירי אל עבר מדינת ישראל מרצועת עזה לא נפסק לרגע ומבחינת ראש ממשלת ישראל, המצב תקין והשגרה יכולה להימשך. נתניהו החליף את האיום האיראני באיום של חרב וסכין – העיקר להמשיך לשלוט תחת משטר של פחד והסתה".

    "רבין ידע לשבור רגליים וידיים, אבל ידע גם להושיט יד להסדר מדיני. נתניהו ממשיך להיגרר ולרמוס את כבודה של המדינה, אפילו הדיונות בעזה כבר יודעות שלא תבוא תגובה", הוסיף ופנה אל בנימין נתניהו: "את העוטף הפקרת, את ירושלים חילקת, ואת יישוביי קו העימות זנחת. מנהיג תפקידו להוביל, לפעול מתוך אומץ לב ולחתור להכרעות גם אם הן קשות. די לורקד לצלילי חמאס, אני מזמין אותך לבוא יחד עם משפחתך לערב אחד של אזעקות – צא מהאולימפוס, רד אל העם".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למגיב 1 מה זה מה יהיה תתפלל שיפסיק